Merhaba güzel anneler. 8 ay 8 günlük bir oğlum var ilk zamanlar ek gıda sürecimiz çok güzeldi ama yaklaşık 2 haftadır ek gıdayı uzattığımda ağzını kapatıp kafasını sağa sola sallıyor. Çok zor veriyorum yemeğini. Sabahları haşlanmış yumurta labne peyniri türünde besinler veriyorum, öğle tarhana, domates vs. Çorbaları akşam da yediğimiz yemeklerin suyundan vermeye çalışıyorum. Ama zorluyor bu ara beni. Ne yapmam lazım. Lütfen yardımcı olur musunuz ? Bu arada anne sütü de alıyor.