miray31 ben kızımı 7 buçuk 8 aylıkken yurutece koydum ama öncesinde de dikince ucuna basardı sonra yürüteç iyice tetikledi ama önemsemedim düzelir diye sonra 11 aylıkken falan hiç bindirmedim 13 aylık yürüdü ama sürekli ucunda çok üzülüyordum 14 aylık falandı vicco nün ayakkabısını aldım onla yürüdü yine ucuna bastı ama bı kaç gün sonra topuğuna bastı neredeyse evin için 20 gün giydi sürekli tabi ayakkabıyı çıkarınca yine ucuna bastı sonra sonra baktım çoğunluk topuğuna basıyor derken 16 aylık falandı hiç ucuna basması o ayakkabıyla alıştı anlayacağınız şükür şimdi hep topuğuna basıyor herkes balerin mi bu kız derdi çok üzülürdüm