Kuzeymomss Mervecannn Bende öyleydim maalesef,ama artık kendimi tutuyorum. Neredeyse hiç birşey yemiyorum artık, inanın hırslanıp diyet yapsanız 1 hafta da zaten hiç bişey yemek istemeyeceksiniz
sezer2022 Mervecannn bende yemek yemeyi çok seviyorum ama inat ettim 1 haftadır öğle yemeği yemiyorum canım meyve yada yulafla geçiştiriyorum Fusunf kızı gıcık etmek için mi yaptın bu yorumu 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Fusunf sezer2022 ben zayıf olduğum için gülmedim yemeden yaşayamam diyorum o kısmında güldüm yanı haha demedim .