Kızlar merhaba ben e bebek markasının külot bezini kullanıyordum çokta memnundum fakat artık ondan üretimi kaldırmişlar onun yerine yine başka çıkarmişlar ama hiç iyi değill hiç beğenmedim hem ince hemde gevsek hemde güzel değil. Başka marka olarak ne tavsiye edersiniz?