Merhaba arkadaşlar,
21 aylık erkek bebeğim var. Ben çalışıyorum bu sebeple bebeğime annem ve kayınvalidem dönüşümlü baktılar. Bebeğime kolay olduğu için hep youtube karşısında blenderdan geçirerek yedirdiler ve şu an bebeğim pütürlü gıda yediğinde ağzında bekletiyor yutmuyor ya da kusacak gibi oluyor, bazen patates kızartması vs verdiğimde gayet güzel çiğneyerek yutuyor yani aslında yapamadığından mı üşengeçliğinden mi yemek istemiyor bilemiyorum. Bu durum fazlasıyla beni üzüyor. Ne yapacağımı bilemiyorum katı gıdaya alıştırmak ve televizyon karşısında yemek yedirmemek için ne yapmalıyım lütfen fikir verin