Oğlum doğduğundan beri goon bebek bezi kullanıyoruz. Ama 3 numarayı aldığımızdan beri oğlumun totosunda izler çıkmaya başladı. Sorum şu tecrübeli anneler. Ne yapmalıyım neden böyle oluyor? bezi mi değiştirmeliyim numarasını mı 1 beden büyük almalıyım ?(kilosuna göre şu an kullandığım) ne yapayım ben bu izler neden oluyor?