06elfber06 Kızlar 6 ay aşısı yaptıranlar koldan mı bacaktanmı yapıyolar kaçtane iğne vuruyolar birde ateş yaptımı bilgi verirseniz çok sevinirim
Suuu 06elfber06 2 tane bacaktan birde ağızdan damla veriliyor. Bizde ateş olmadı ama siz yinede takip edin ateşini bebekten bebege değişen birsey çünkü.