Kızlar bebeğim kendini çok kaşıyor göğsünü falan cıplak olsa yırtacak kendini kısa kollu giydirdim resmen kollarını çizmiş hep yara yaptı bezini değiştirmek istemiyor değiştirince kaşıyor zorla bez bağlıyorum acaba sizde de böyle sorunlar var mı bayram sonrası doktora gideceğim ama size de danışayım dedim