Arkadaşlar bebeğim az uyuyan bi bebek ama ben olabildiğince sabrediyorum her anın tadını çıkarma taraftarıyım eşim de sağolsun benim dinlenmem için bebeğe bakar ben bi iki saat uyurum o şekilde bir düzen kurduk kendimize. Ama eşim bebek ağladığında çok geriliyor nerdeyse her gün istemsiz ya sesini yükseltiyor ya gıcık gıcık davranıyor sakince uyarıyorum bebek bu oyuncak değil tabiki agliycak gerilmeyelim sabırlı olalım su gibi geçiyo günler diyorum o an morali iyi oluyo bana hak veriyo ama öteki gün yine aynı. Artık gerilmek moral bozmak istemiyorum ben napmaliyim buna beni anlasın sakin kalmayı öğrensin. Bu şekilde onun gerginliği bana da geçiyo kötü etkileniyorum