Minikbebis Hafif sarılık var sanırım çokta emiyor ama sütüm mü yetmiyor anlamadım . Hastanede acile mi gitmeliyim bilgisi olan yardım edebilir mi lütfen halsizliği yok bu arada
seymaaras Minikbebis Canım bizimde öyleydi. Yeni doğanlarda mutlaka olurmuş. Ama illa içim rahat etsin diyorsan git doktora.
Misskokulum Minikbebis çocuk doktoruna göster cnm için rahat etsin em azından varsa da ona gore hareket edersin sık sık emzir uyuyunca sen uyandır onun uyanmasını bekleme
Tinimini Minikbebis Bizde sarılık yaşadık. Ve doktorun dediği tek şey bol bol emzir. Sende öyle yap. Süt emdikçe gelir. Yarım saatte bir emzir. 2 saatte bir emzir dediklerine bakma. Ne kadar çok sık emerse o kadar çabuk atlatır
esgc Minikbebis çocuk doktoruna götürün bizde de vardı uzadı hatta sarılığı. Bebek yeterince çekemiyor olabilir sütü
Rainbowpath Sarılık karın bölgesine kadar indiyse acele hastaneye gitmek gerek ancak diğer şekillerde ise yenşdoğan sarılığıdır ve çok yaygın. Bol bol emzirin. Uyusa bile uyandırıp uyandırıp emzirin. Sütünüzü aldıkça sarılığı geçecek merak etmeyin
Tosbigim Minikbebis istedikçe ver canım 1 aylığına kadar sarılık vardı fakat çok düşüktü bizde.. istedikçe emzirdim şuan 2 aylığız iyiyiz çok şükür.. bide kapalı alanda durmasın bebek hava alsın güneş görsün..
dilara5258 Minikbebis canim yarim saatte bi olmadi en kotu saat basi emzir ilerlemez sariligi doktorlar 3saati gecmesin emzirmek derler ama 3saat cok gec ben o hatayi yapmistim sariligi ilerlemisti yavrumun
MuhammedAmine Minikbebis 4 günlük kontrolü oluyor bebeklerin size söylemediler mi o zaman Zaten sarılık için kan alıyorlar 6 günlüklende sağlık ocağında alıyorlar topuk kanı
Minikbebis MuhammedAmine pazar gününe denk geliyor ya pazartesi sağlık ocağına gidicem bi 1 hafta sonra dendi kontrol ama
Zeymir Bence doktora git bazi annelerimizin sutunde sarılık olabiliyor o yuzden sutunn cokta olsa fayda etmez.
seymaaras Minikbebis Merak etme canım. Benim sütüm çok iyi ve bol bol emziriyorum. Ona rağmen oldu. Doktor yeni doğanların %80'inde oluyor dedi.
Rainbowpath Minikbebis çok iyi yapıyorsunuz bol bol emzirin merak etmeyin basit sarılıkta en iyi ilaç anne sütü