Emine6565 hayırlısı diyelim sağ sağlim kucağınıza alın , sona baktınız iyi ki olmuş diceksiniz 🥰 ama bende korkmuyo deyilim hep derdim neden böyle diyorlar ne güzel Birtane da oldu faln filan ilk çocuğum olunca 2 inciye hamile kalcam diye ödüm kopuyor o yüzden anlıyorum sizi ama nasip :)