Göğsümün ucu var hastanede hemşireler yüzünden bi hata edip silikon göğüs ucu ile emzirmeye başladım (hastane çantama almamıştım bile o ara istediler eşim eczaneden alıp gelmişti hemen) şimdi bıraktırmak istiyorum bi kaç kere denedim olmadı maalesef 🥲böyle ne kadar emdiğini doyup doymadığını anlamıyorum bile kendisi de anlamıyor. Bırakanlar nasıl bıraktınız?🥲