Gulcann0 Çocuğun her anının paylaşılmasını doğru bulmuyorum. Çoğu teşhircilik yapıyor. İnternete atılan şeyler silinmiyor sonuçta, bir şekilde orada kalıyor. Kimin eline ne amaçla geçtiğini bilemezsiniz. Bu tür insanlar varken çocuğun her halini paylaşmak korkunç bence.
Ama takip ettiğim doğru düzgün hesaplar da var tabi. Gelişimi açısından örneklerle anlatan, bu hesaplar çocuğunun özeli paylaşmıyor hiçbir şekilde.