Kızlar normal doğum yaptım ve iki ay oldu normalde de pcos var bende adet söktürücü kullanmadığım sürece adetim olmazdı ve şuan da da hala olmadı hiç asıl sorum doğum yaptım 30 gün falan kanamam sürdü sonrasında 10 gün falan turuncu akıntım oldu ve turuncu akıntı bitti bir aydır da çok yoğun şekilde sarımsı yeşilimsi bir akıntım var hiç durmuyor bitmiyor doktora gideceğim ama iki hafta sonra size de sormak bilgi almak istedim böyle bir akıntı problemi yaşayan oldu ya da nedeni nedir bilginiz var mı