Öncelikle zararın neresinden dönülse kârdır. Hemen bıraktırın ileride çok daha zor olur. Üstelik öfke nöbetleri, içe kapanma, iletişimsizlik bir sürü sorun olur. İlk 3 sene ekran hiç olmaması lazım sağlıklı beyin gelişimi için. Zaten ömürleri boyunca ellerinde olacalak bari ilk 3 senesi sizinle geçsin. Bir daha gelemeyecek hayatlarının en tatlı zamanı niye ekranla ölsün yazık günah. Ayrıca çocuk dediğin meraklı olur karıştırırnkırar döker bunları yapmasını istememek fanusta balık yetiştirmekle aynı. İleride lafa gelince kendini korusun özgğvenli olsun ama evde çekmece karıştırması bardak kırmasınndiyoruz olur mu olmaz. Çocuk önce lendi evinde özgüvenli, mutlu yetişecek gibi hayatla yüzyüze geldiğinde bunları yapsın. Sizle çatışacak ki ileride ona haksızlık edene karşılık versin susmasın. Benim şocuk çok inatçı diye şikayet ediyorlar aslında istediğini korparmaya çalışan azimli kişiler olacaklar ilerde biz bunu kırmaya çalışıyoruz olmaz. Evde kırsın döksün böyle böyle yapmamayı öğrensin