Kalp çarpıntısı için doktora gittim ekg çekildi ultrasondan bakıldı en son holter taktılar 24 saat takılı kalacak yarın gel makineyi çıkaralım dediler. Bugün makine çıktı dediler ki doktor bu hafta yok izinli eee öbür haftada bayram sen on gün sonra gel. Neyim var bilmiyom hala. Devlet hastanesi bu arada. Belki acil bişey var kalbimde belki ölecem. Niye baştan söylenmiyo bu bana ona göre ha tamam o zaman diyip vakit kaybetmeden başka hastaneye başka doktora bakardım belki. Bu durumu cimere şikayet etsem bişey çıkar mı acaba