Simba61 ekonomiden çok çok daha ciddi sorunlarımız var ama gözümüzün önünü göremediğimiz için birşey değişmiyor . Ekonomi sorunuyla oyalanırken ülkenin demografik yapısının,İstanbul’un ve çoğu şehrin işgali aklımıza bile gelemiyor. Bunlar iyi günlerimiz ,umarım yanılıyorumdur . Gideceğim başka bi ülke yok ne olursa olsun yaşayıp göreceğiz