silaa66 eşim esmer ben sarışınım normalde bebeğimin siması yüz ifadeleri eşime benziyor ama gözlerinin renkli olması vede sarışınlığı bana benziyor. Ama kaynanama kalırsa bu çocuğu ben değilde kendi doğurmuş. Çocuğumun her yerini kendisine ve kendi çocuklarına benzetiyor. Göz var nizam var yani kendi ailesinde bir tane sarışın yok torunu benim sayemde sarışın oldu ama gelde bunu ona inandır 😂 oğlumu her kendi tarafına benzettiği de çıldırıyorum adeta