Aliciagirl Kızlar oğlumun biraz fazla peluş oyuncakları var yıkamak istiyorum elde 30 derece yıkayın diyor yani nasıl kurur nasıl yıkarım zor sanki makinaya atsam düşük devirde yarım saatte yıkasam zarar görür mü
Ssa99 Aliciagirl yok gormez bende oyle yapiyorum 1 gunde kuruyor At makinaya ben 40derecede topluca yikiyorum
perukkafa Benlmde kocaman ayicigim var cok kirlendi cocuklar eline ala ala yikasam icindeki sungerler zarar gorurmu