Merhabalar canım anneler , bugün araştırma Hastanesi’ne gittik kan tahlili verdik .
Dün sağlık ocağına gittik ve orada hemşire kadın boy 94 cm kilo 13 dedi 3 yaşında olan oğlum için.
Bugün ise araştırma hastanesinden çocuk doktoruna gittik .
"Gelişim için 1 yaşına kadar kiloya bakıyoruz fakat 1 yaş tan sonra boya bakıyoruz ve şuan gayet gelişimi iyi "dedi .
Sene de en az bir kere tahlillerinize baktırın dedi .
Şimdi sonuçları bekliyoruz
Kendi annem çok strese sokuyor beni bu konuda .
Hapurhupur yiyecek çocuk niye böyle çok mızmız üzülüyorum , bu çocukta bişey var vs çok söylüyor böyle çok çok üzülüp stres yapıyorum .
sizlerde durum nasıl ve ne. düşünüyorsunuz bu konuda acaba.