24umay24 evet emzirirken yaşadım. aynı benim de koltukta oldu. oğlum bi ara kucağımda uyumak istiyordu 2 ay aşıları zamanı. ben koltukta bebeğim kucağımda, bi de ağzı burnu kapanır diye başımı alabildiğim kadar geriye ve çapraza atıp uyuyordum öyle olmuştu benim de. başımı milim öne götürecek olsam bile berbat acıyordu yani hemen geçiren bir şey yok kaşların gevşemesi gerek 1 hafta 10 gün kadar sürmüştü