Eceerva Bebeğimin göz kapağında kırmızı bı leke var farkettim doğduğunda bu geçer mi kızlar sizinkilerde var mıydı
YorgunAnne0716 Eceerva benim oğlum da da var giz kapağı tamamında şuan 1 yaşında hala aynı geçmedi malesefff
ikiprensannesi53_ Eceerva geçmez benim bebegimin dogdugunda poposunda leke vardı şuan 2 yaşında hala var
Themom_ Eceerva benim kızımın hem ensesinde hem iki göz kapağında var hafif kırmızı leke şeklinde zamanla geçer demişlerdi doğumdan sonra 2 aylık olacağız hâlâ var
Betlsaracogl Oğlumun iki göz kapağında kırmızı lekeler var kalçasında da ayrı bir doğum lekesi var 3 aylığız umarım geçer 🥺
ikiprensannesi53_ Eceerva böyle doğum.lekesi olmaz internetten doğum lekesi örneklerine bakabilirsin bu sivilce tarzı bisey
Ikicocukbiranne Eceerva leke olabilir de aynısı kızımda vardi aynı yerinde aynı şekilde ve 4. Ayda geçti