AlparslanAnnesiiiii yeme şekliniz nasıl saat kaç gibi yiyorsunuz neler tüketiyorsunuz bunlar önemli bir de vitamin değerleriniz önemli d vitamini eksikliği kilo verimini engelleyebilir tsh değeriniz de aynı şekilde.. ben de 59 ile hamile kaldım 71-72 civarlarında dolum yaptım sezeryan oldum zaten sezeryan göbeği spor yapmadan gitmiyor doğum sonrası 68 kg kadar düştüm erken doğum yaptım o yüzden de fazla gitmedi ama helva,ekmek tatlı gibi şeyleri aşırı yedim pek yemekten kesmedim baktım sabit hep kilom bu şekilde olmayacak diyerek birşeyler yapmaya başladım diyetisyen ile emziren anne diyetleri yaptım farklı diyetisyenlerle de çalıştım hepsinin tarzı farklı ama bana en çok iyi gelen aralıklı oruç oldu çünkü akşam saatindeki öğünler yavaş zayıflattı zaten en önemli şey emzirirken su 3-4 lt tüketmeniz gerekiyor ve bol yeşillik yemeniz gerekiyor sürekli diyet yapamadım yapabilsem çoktan gitmişti hepsi ama kızım 1 yaşında şuan 60 kg düştüm çok şükür değişimi gördükçe de gaza geliyor insan 😊