oğlum 11 aylık oldu ama daha 7 buçuk kilo ,hiç bişey yemiyor içmiyor doğduğundan beri böyle ,tahlilleri filan normal çıkıyor ama ne yaptıysam yemiyor ağzını açmıyor haliyle bağışıklığı düşük sık sık hasta oluyor kafayı yicem artık her gün ağlıyorum ne yapacağımı bilmiyorum