Yasemin000 youtube den gizem erbirer ilk yardım yazıp izleyin lütfen.. ek gıdada ilk yardım önemli, öğrenin inşallah uygulamanıza gerek kalmaz ama bunları bilmek sizi rahatlatır.. 6 aylık bebekte öğürme refleksi bizlerden daha ileridedir.. zamanla dilinin üzerinde olan öğürme refleksi yutağa kadar iner .. ilk zamanlar çok normal kusabilir, öğürebilir .. ben havucu vs haşlayıp eline veriyordum çok güzel yiyor ..elinizle hafif sıktığınızda eziliyorsa bebeginiz de damagiyla ezebilir.. ben oğlumu yedirirken oğlum öğürdüğünde eşim başka odaya kaçıyordu .. ben de sanki 10 çocuk büyütmüş gibi rahattım ve eşimi sakinlestirirdim .. ilk yardımı öğrenin mutlaka hangi durumda nasıl müdahale edeceğinizi bilin ki rahat olun , bebeginiz sizdeki güveni veya huzursuzluğu hisseder .. öğürme dediğim gibi zamanla geçiyor oğlum 10 aylık olacak gayet güzel çiğniyor.. sağlıkla büyütün yavrunuzu ..