ikiKudurukAnnesi hicbirseyi yokken benim oğlum da 2 gün önce bu şekilde kalktı öğlen uykusundan. Dün aile hekimi göz damlası yazdı biraz iyi geldi sanki . Yazdigi damla da enfeksiyon içinmiş, ek olarakta alerjik bünyeli olduğu için zaditen damla da kullanmamı söyledi. Uykudan uyanınca çok çapagı oluyor genelde , temiz bir pamuğa serum sıkıp onunla temizliyorum en azından daha steril sizde bu şekilde temizleyebilirsiniz tabi birde doktora götürseniz iyi olur . Geçmiş olsun 🌺