Bebeğimle 6 aylık ve 8 aylıkken uçak yolculuğu yaptım. Hem de tek başıma.
Bebek arabasını uçak içine alıyorlar.uçaktan inince size teslim ediyorlar. Ama ben yurt duşuna uçarken bebek arabasını bagaj bölümünden teslim almıştım Birinde Thy diğerinde de yurt dışı uçak firmasıydı. Belki başka şirket almaz onun için bilet almadan önce müşteri hizmetlerini arayın. Bebeğin kaç kilo bavul alma hakkı var onu söyleyin. Benim 30 kilo bebeğin de 10 kilo hakkı vardı.
Yanınıza yedek bez alın. Uçmadan önce bezini değiştirin ne olur ne olmaz diye.
Uçmadan önce beslenmesini yapın.
İnce bir battaniye alabilirsiniz bazı uçaklar soğuk oluyor.
Uçak içinde sürekli ağzına emzik verin emsin basınçtan dolayı.
Mutlaka sevdiği bir oyuncağı yanında götürün.
Böyle yaptım oğlum hiç huzursuzlanmadı.
Hatta baya uyudu.