Bilgisi olan varmı ev varmı orada. Eşim karakol komutanı olduğu için Suriye ye girmicekmiş. Eğer ev olursa götürebiliriz dediler. Şuan bir umut bekliyorum kızlar ev varmı orada. Dün yıkıldık Suriye dediler ilk. Sonra karakol komutanları Suriye ye girmiyor dediler bugün.