Kızlar ben bebeğime mama kullanıyorum. Kendisi iki hafta yoğun bakımda kaldıgı için mamaya ve binerona alıştı. Bende evde sağıp götürüyordum onu da veriyolardı. Çıktı çok şükür. Ama çocukla ilgilenmekten sağamadıgım için sık sık, beni de ememiyor, baya azaldı sütüm. O uyuduğu zamanlar bende dinlenmek istiyorum. Yemek yemek, vitaminlerimi almak lavaboya gitmek bile cok zor artık. Var mi bi öneriniz?