Bugleminannesi28 elhamdulillah🤗
Genelde oyoe oturdugu yerden, yurudugunde falan dusmelerde bir sikinti olmuyor…
Yuksekten dusmesi, korkulacak durum…
Hemuz 7 aylik, daha emeklerken ve yurumeye calisirken cok carpacak dusecek😅
Allah korusun tum bebislerimizi, saglicakla kalin🥰