Alyalina01 Merhaba güzel anneler kızım 14 aylık önerebileceğiniz güneş kremi var mı kızımın bu arada egzaması da var 😔
Asym33 Alyalina01 13 aylık oğlum sabamed marka aldım büyük aldım aile boyu kullanalım diye çok memnunum
bunemeselaa Alyalina01 oğlum aşırı hassas ve alerjik egzamsı da var mustela önermişti doktorumuz onu aldık bakalım daha kullanmadık
161121 Alyalina01 bizde egzama sorunu var çok postlar paylaşmıştım 19 aylık atomik cilt için sebamed kullandım bi sorun yaşamadım
en_sevdiklerim2 Siveno aldım en çok önerilen oydu.hrnüz kullanmadım. Benim bebeğiminde egzaması var ve cildi çok hassas gözünü ovalasa kıpkırmızı oluyor ,tutanın izi çıkıyor öpenin izi kalıyor o derece🤦🏻♀️
Alyalina01 en_sevdiklerim2 malesef biz de öyleyiz kaşımaktan cildimiz çok kötü oldu egzama için ayrı bir krem kullanıyor musunuz bu arada öneriniz çok teşekkür ederim 🙏🌺
aselsdk Alyalina01 benim kızımında ensesinde az bir şey egzama var çoğu krem kortizonlu bende kullanmayı tercih etmiyorum doğal krem varsa önericeğiniz ☺️
en_sevdiklerim2 Alyalina01 evet bioderma atoderm kremini kullanıyorum doktorm sürekli nemli tutacn demişti
Aatamom Alyalina01 Mustelanin atopik ciltler icin bi nemlendiricisi var siddetle tavsiye ederim cok memnunum sürdukten cok kisa sure icinde cildindeki farki görebilirsiniz bide sampuani var onuda tavsiye ederim 🙏🏻🌸
Limonsekeri Cagla-rTufi 6 ay öncesi kullanmayın diyordu burada herkes doktorunuz kullanabilirsiniz mi dedi
Arenim_ Cagla-rTufi bize doktorumuz 6 aydan önce güneş kremi kullanamazsınız dedi size öyle bişey demedi mi
22mavisim0510 Merhaba ben de mustela tercih ettim haftaya tatile gideceğiz inşallah sorun yaşamayız 1 kere dışarı çıkarken kollarına ve bacaklarına sürdüm herhangi bir reaksiyon göstermedi. mustelanın şampuan ve kremlerini kullanıyoruz bu yüzden tercih ettim 💐
sseralyaa Alyalina01 minoris,siveno,badger diye 3 markayı önermişti doktorumuz. Bende henüz almadım ama bu 3 markadan birini almayı düşünüyorum. Belki fikir olur size de ☺️