Sanemuay Kızlar merhaba bebeğim 24 günlük oldu ama hala tam anlamıyla sütüm çoğalmadı sagdigim da iki göğsümden 120 cc anca çıkıyor en çok olduğu zaman tam anlamıyla ne zaman çoğalır doğumdan sonra
sevgice Sanemuay ne zaman sağıyosun emzirmeden once mi sonra mı. 120 cc bana gayet iyi geldi aslında.
Slnsuckcuras Sanemuay 120 cc bana da iyi geldi sabah dinlenmiş ni şekilde uyandığında mı sağıyorsun benim sütğm de az😢😢😢
Neessee Sanemuay kaç saat arayla sağdın ?? 120 ml gayet iyi 24 günlük bi bebek için. Ve gece süt salımı çok oluyormuş bunuda ekstra bilgi olarak söyliyim
nur_eayni_h Şu Zaman çoğalır diyemeyiz. Sen emzirdikçe, dinlendikçe ve bol su ile zamanla sütün çoğalır merak etme canım, bebeğin hayırlı olsun 🌸
Sanemuay sevgice emzirmeden önce sağıyorum ama her zaman o kadar çok çıkmıyor bide artık tek içişte 90 cc içince az geldi bana ne zaman çoğalacak bilmiyorum şimdi küçük yetiyor büyüyünce nasıl olacak
sevgice Sanemuay canım şu an gayet güzel bence sütün. Zaten sütümüz ilk günkü gibi mi değil bebek ne kadar emebiliyorsa o kadar artıyor. Ilk günler sağsak belki 2 3 kaşık anca çıkardı bebeğin kapasitesine göre artıyor hep öyle kalmayacak merak etme 😊
Tugbacure Bebeğinizİn gününe göre sütünüz gayet iyi maşallah . Bebek büyüdükçe daha kuvvetli emiyor ona göre de süt artıyor
ecey Sanemuay 24 gunluk bebeğe göre sağdığın süt harika, hiç moralini bozma benim bebegım 50 günlük emzirmeden sagdığımda 80 cc anca çıkıyor. Ve ona rağmen bebegimin kilo artışı çok güzel. Bir öğünde 120 cc vermıyorsunuzdur sanırım. Fazla o çünkü. Hayırlı olsun.