Yaso1_ abim bekarken gitmişti 2 sene önce daha yeni askerlerin eve çıkmasına izin verdiklerini söylemişlerdi öyle olunca kirada tek kaldı. Evlenince eşi yanına gitti, bir sürü de evli arkadaşı var kirada kalan. Evlilerin daha sık izin alması gerekebiliyor, bundan dolayı demiş bile olabilirler. Eşi hamileyken izin alınca bile komutanı kızıyordu 🤷🏼♀️