Canım kadınlar merhaba,
Bu aralar sık sık bulaşık makinesinden çıkan bulaşıklarımı kirli görüyorum. Bir çoğunu tekrar tıkamak zorunda kalıyorum. Kirlileri sudan geçirmiyorum kabasını alıp makineye yerleştiriyorum ama bugüne kadar hep öyle yapıyordum hiç sorun olmuyordu. Hatta yeni aldığım bardakları koydum onlar bile koyduğum halinden daha kirli çıktı dipleri tortu dolmuş. Çok mu bulaşık koyuyorum yoksa bir yeri mi kirlendi makinenin fikriniz var mı? Makine temizleyici de kullandım ama işe yaramadı acaba başka ne yapabilirim?