Kızlar merhaba çocukluğumdan beridir yemek yedikten sonra bulantı yasıyordum su sıralar daha yogun yemek yemeye korkuyorum cok midem bulanıyor yemek istahım gitti artık hamileyken ne güzel yiyordum o günleri özledim haliyle yemek yemeyince vitaminlerim düşüyor sürekli vitamin kullanıyorum mecburen cok onceden endoskopi yaptırmıstım ülser çıktı ondan oluyor demişlerdi ama o zamanlar ara sıra oluyordu rahatsız etmiyordu simdi sık sık oluyor ve neredeyse yemek yemiyorum bu yuzden bunun önüne geçemiyorum bulantımı nasıl azaltabilirim basına gelen varmı böyle bişey veya önerisi olan varmı? 😢