AselinAnnesiiiiiiiii hazır bebe bisküvilerinde palm yağı, kanola yağı, yüksek miktarda şeker gibi şeyler olduğu için sağlıklı değil o yüzden bebeğe verilmesi tavsiye edilmez ama verip vermeyeceğinizi siz bilirsiniz sütte 1 yaşından önce verilmez hem sindirim problemi yaratır hem de kansızlık yapar bir komşumuzun çocuğu bu yüzden hastanede yatmıştı. Bebe bisküvisi yedi diye bir çocuk geri zekalı (siz zeki yazdığınız için bu kelimeyi kullandım) olmaz ama bebeğinize zarar verir ve diğer zararlı gidalarla birike birike hastalığa sebep olur. Nasıl ki iki dilim tatlı yerseniz kilo almazsınız ama her saat başı iki dilim tatlı yerseniz kilo alırsınız paketli gıdalarda böyle zamanla etkisini gösterir.