Biz 11 aylık olduk hala depresyondayim yalnız kalmaktan korktuğum için gorumcemi getirdim yanıma ama 2 yıl sürüyormus bu doğumdan sonraki depresyon ilk 6 ay bitince bıraz rahatliyosun eğer yanında kalabilecek birileri varsa yanında kalsınlar diğer türlü sende yıpranırsın bebek de hisseder bu durumu.