Irem21- Kızım üç aylık ama eller hep ağızda bugün doktorumuz diş eti sertleşmiş bir ay sonra çıkar muhtemelen erken çıkacak dedi. Sizin bebekleriniz ne zaman diş çıkardı?
AselinAnnesiiiiiiiii Irem21- 6 aylıkken ilk dişi 6.5 aylıkken de ikinci dişi çıktı şuan 8 ay 3 günlük başka disimiz çıkmadı ama huzursuzluk uykuya direnme sürekli elleri ağzında salyası akmaya devam ediyor damaklari dişleri çok kaşınıyor
Bengimn gozleri_deniz1 bizimki de 12 aylık olacak hala çıkarmadı. Eli hep ağzında salyası bol. Huzursuz. Saçlarını kulaklarını çekiyor kafasına vuruyor. Çıksın artık şu dişler diyorum. Siz böyle süreç yaşadınız mı
Irem21- Gunumgunduzum21 peki erken diş çıkarmanın bir zararı var mı herkes ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi diye söylüyor ?
Tahaaaa Gunumgunduzum21 belirtileri neydi öncesinde benimki de 4 aylık sürekli parmağımı ağzına götürüp ısırmak istiyor
Mihraa20 AselinAnnesiiiiiiiii merhaba canım benimde 6 aylıkken çıktı şimdi çocuğum yine çok huzursuz geceleri uyumuyor acaba ikinci dişimi çıkyotudr
Hilalramazanalperen Irem21- hiç bir alakası yok cnm dişler zaten orda geç yada erken çıkıyor yine dökülüyor yenisi cikiyo
EmineYilmaz Irem21- ilk kızımda belirtiler 2. Ayda başladı 7. Ayda çıkardı. 4. Aylık kızım var 2. Aydan beri çekiyor . Mahvoldu. Büyük ihtimal oda ablası gibi geç çıkarır genetik diyorlar 😔
Ayseee_96 EmineYilmaz 7 ay geç mi cnm normal zamanları kızım yaşını geçmişti ilk dişini çıkarttığı zmn
tosbiksmoms Irem21- oğlum 4 ay 10 günlüktü çıkarttığında şimdi 2 ay 20 günlük kızım var o da hep aynı belirtileri veriyor bakalım hayırlısı
canparelerim Irem21- tam 7aylıkken alt iki ön kesicileri çıkardı. 2.aydan itibarende yoğun salyalanma ve elleri ağza alma, ne bulursa ağza götürüp kemirme vardı.
karkalem Irem21- Bizimkinin oldum olası eli hep ağzında ama 7 aylık oldu hala görünürde diş yok bekliyoruz 😅
deryamasal_ 1 yaşınına girdi 11 gün önce henüz bir dişimiz dahi yok 9 aylık yürüdü o bastırır dediler ne kadar doğru bilemedim. şuan aşırı ishal ve huysuz asla bi şey yemiyo galiba diş geliyo artık