Adenimin Sehercomak1301 4 aylıkken bitti çok şükür kolik bir bebekti ara sıra oluyor bazen bizde de olduğu gibi insanız sonuçta 😊❤️😊
BelaCivciv Sehercomak1301 3. aydan sonra azalarak bitti daha doğrusu kendisi kolay bir şekilde gaz çıkarmaya başladı