Anneler merhaba 🌸 3.5 Aylık bebeğim var bu aylarda tükürük artışı ellerini sürekli ağzına alması normal bunu biliyorum fakat iştahsızlığı başladı ve sürekli huysuz ağlama krizlerine giriyor, eline ne versek direk ağzına götürüyor, emziğini emiyor atıp ellerini alıyor ağzına. İştahsızlık ve huysuzluk beni tereddüte soktu internete baktığımda ise diş ile alakalı şeyler çıktı karşıma. Başına gelen var mı veya dişle alakalı olabilir mi?