Tupbaa Merhaba hanımlar 2aylık bebeğim 2 3haftadır iştahı yok zorla içiriyorum mamasını 90cc içmesi gerekirken 60ı zorla içiriyorum 4saatten öncede yemiyor yese bile zorla yediriyorum başına gelen var mı red yaşadınız mı nasıl geçti
berktalha Tupbaa şuan aynı durumdayım normalde 120 içiriyordum ben mamayı 3 buçuk 4 saatte bir veriyordum ama 1 haftadır 60 içiyor sadece ne yaptınız düzeldi mi düzeldiyse ne sürede nasıl düzeldi