1 yaş altına genelde zatiden veriyorlar canım, ama doktorlar vermiyorsa bir bildiği vardır. Bende bugün doktora götürdüm. İşte ilaç kullanmak istemiyorum doğal yollar ile geçirmek istiyorum dedim ee bal veremiyorsun o zaman zor geçer diyorlar. Ama zatiden de verdiler