cansuyagmur  kızlar kilo aldığım için satıyorum. en fazla ½ kez giydim hepsi yepyeni. yeleği bir butikten 450 ye aldım. defacto gömlek 180 diğer beyaz tunikta sanırım 230 tl ydi. hepsini toplu 200 e veriyorum. kaliteli çekim yapamadım ama inanın yepyeni çok güzel yazlık tiril tiril kumaşları var.
cansuyagmur 38 benden bu arada gömlek 40 ama oda dar bayağı ben 40 giyiyorum bana olmadı. hepsi 38 yanş ihtiyacı olan kaçırmasın.
cansuyagmur kızlar hamile tuniği başka pekçok bedenim olmayan 38 beden tuniğim var. ihtiyacı olan nasıl bşrşey istediğini yazarsa yükleyebilir m