Arslanbebek52 Arkadaşlar yetişin 😂 50 gün oldu benim göbeğim hala 5 aylik gibi duruyor asla düzelme yok benim gibi karnı olduğu gibi kalan var mı? Varsa ne zaman gidiyor bana bir el atın lütfen
motherisbackk Arslanbebek52 benimde 49 gün oldu benimde aynı valla iğreniyorum bide çatlaklar içerisinde
Sseyma65 Arslanbebek52 benim o kadar şiş değidi ama yine de aşağı sarkmışdı kilo verdikçe daha iyi hale geliyor merak etme spor yap
Baloqlum Hiç korkma kendiliğinden gidecek bebek bir hareketlenmeye başlasın o eriyor kendiliğinden onun peşinde koşmaktan ona zaman ayırmaktan yemek yemeye zamanda kalmıyor o arada eriyor gidiyor 5 ayına bir gelsin bir bakmış göbeğim nerde dersin
Baloqlum Doğumdan sonra en az kendi vucudumuza 9 ay süre vermemiz gerekiyormuş eski düzenine gelsin diye.