Habibe08 Kıyafetlerde kalan yağ lekeleri nasil gecer bi suru kiyafetimde var ve giyemiyom sırf o lekeler yuzunden
Habibe08 Berilsmom13 marka illa fairy sartmi herhangi bulasik deterjanı olur heralde demi suan fairy kullanmiyorum
Habibe08 Aslininannesi penye tuniklerimin hepsinde var nerdeyse sirf onlar yüzünden giyemiyorum bisey bulmam lazim artik deniyim bunu hepsine
jap Habibe08 olsun gene deneyin siz belki etki eder. Leke çıkarıcı varsa üzerine sıkıp öyle atın makineye tekrar
Habibe08 jap leke cikarici varda ilk aldigimda yapmistim hicbi ise yaramadi oldugu gibi duruyor lekeler ne lanet leke ya
s-u-m Habibe08 Evet sweatim de çıkmayan leke vardı ıslatıp beyaz sabun sürdüm makineye attım tek seferde çıktı
Habibe08 Hepinize cok tesekkurler hanımlar bulasik deterjaniyla citileyip makineye attim gerçekten çıktı minnettarimm size👍
Habibe08 Eslemsi_04 yoo valla ben miss almistim bimden onla yaptim ama ustune biraz asperox sıktım bide makinenin icinedr makine icin sivi bulasik deterjanindan sıktım oyle yikadim