Arkadaşlar 1 ay sonra oğlumun doğum günü var. Malum herkeste bi hediye dağıtma alışkanlık haline gelmiş ama Şahsen hediye dağıtmak bana çok saçma geliyor. Hele ki resimli magnetler veya isimli anahtarlıklar. Neden benim çocuğumun resmi başkasının evinde olsun veya başkasının ki bende. Manasız buluyorum. Sonuçta doğum günü çocuğuna hediye gelir, yani insanlarda nezaketen mi hediye dağıtıyor bilmiyorum. Sizce yanlış mı düşünüyorum?😀