Merhabalar oğlum 3 ay 20 gün oldu dönmeye çabalıyor yana atıyor kendini elini emiyor dönerkende kolu altta kalıyor üstüne yatıyor mos mor oluyor kan gitmiyor diye öyle olunca bende kolu alttan kurtarıyorum bu sefer tam yüzüstü oluyor tuny time yapar gibi 3-4 dk bakıyor sonra geri dönemiyor diye ağlıyor yapamıyor diye döndürüyorum bu Sefer sırt üstü yine ağlıyor bakması bozuldu diye 😅 ben napam anlamadım döndürmesem eline kan girmiyor döndürsem geri yatamıyor yatırsak yine ağlıyor hiç karışmasam eli mahvoluyor umrunda değil siz nasıl yaptınız nasıl destek olayım anlamadım