Evlendikten bir yıl sonra hamile kaldım ve ozamandan beri içi boş sütyen kullanıyorum ama hep göğüsleri çıkıyot içinden .aslında göğüslerim çok büyük değil 75 giyiyordum 80 oldu . Ama ya koltuk altınbayıyod ya göğüslerim içinden çıkıyor .emzirmeden dolayı hamur gibi olmuş .bu toparlayıcı sütyenler varmış onlar nasıl bilem kullanan varmı