Whatornot Alparslanmoms_ hep yıkarım, tüm etiketleri keserim ama şu ana kadar 1-2 defa yıkamadan giydirdim onda da kurutmaya atıp sıcak hava görmesini sağladım.
Alparslanmoms_ Endegerlimoglum Bence de çok yere düşüyor sonra birşey olmamış gibi yerine koyuyorlar bugün şahit oldum.
baykuskiz_ Alparslanmoms_ tabi yıkarim. Kim denedi ne yapti terli terli ustunde ne bileyim. Yikanmasi lazim
Noname21 Alparslanmoms_ yıkarım tabi itiraflar vardı internette o kıyafetlerin başına bize gelene kadar neler geliyormuş 😀
Alparslanmoms_ Noname21 Aman oralara hiç girmeyelim. Bugün gördüm yere düşen kıyafeti yerine koydu çalışan.
Alyammm- Asla yıkamadan ne Eşim’e ne de Kızım’a giydiririm . Ben zaten huyluyum o yeni kokusu bile rahatsız ediyor. Ayrıca biz deniyoruz başkaları deniyor sıkıntı 🥲 Alışverişe çıktığımız da deniyoruz illa eve gelince direk banyoya bile girerim 🤦🏼♀️🫠
Sonbahar01 Alparslanmoms_ herkes şey demiş başkaları da deniyor falan. Tekstil ortamını bilen bilir. LCW başlı başına merdiven altı çalışır Suriyeli Afganlı Kırgız hep mülteci çalışır ve o elbiselerde ki kumaşlar parça parça gelir orada dikilir. Terlerler alnını yüzünü elindeki parça ile silerler. Burnu akar silerler. Kumaşlar yere düşer ayak basarlar o ayakla tuvalete falan giderler. Yani varya iğrenc ötesi kesinlikle yıkanması lazım
marinelife Alparslanmoms_ tabii ki yıkıyorum ya yıkamadan denetmem bile bebeğe. Ben de mağazada denemek durumunda kaldıysam o gün bi suyun altına girerim mutlaka