Merhaba herkese 2.5 yaşında ve 6 aylık 2 oğlum var büyük oğlum maalesef el ayak hastalığı oldu çok salgın varmış götürdüğümüz parkta bulaştı maalesef herkes çok dikkat etsin benden size tavsiye. Büyük oğlumda döküntü oldu biraz burnu tıkandı öksürdü ama küçük oğlum çatır çatır öksürüyor hırıltısı var onada geçti döküntü ateş yok keyfi yerinde öksürüğü ne keser bilginiz var mı bana yardımcı olur musunuz